آقای نصیرزاده ، شوخی می‌کنید؟
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 10:4 ::  نويسنده : hamid

الف – چاوش: شاید هوشنگ نصیرزاده شوخی اش گرفته بود!

دیشب پس از مسابقه حساس و دیدنی منچستر یونایند – رئال مادرید ، از شبکه سوم سیما با هوشنگ نصیرزاده تماس گرفتند. جاودانی، مجری برنامه گزارش ورزشی با او مزاح می‌کرد و قضاوتش را درمورد داور مسابقه منچستر – رئال زیر سوال می‌‌برد. نصیرزاده هم برای آنکه جلوی جاودانی اصطلاحا کم نیاورد، سوتهای داوران را به نفع تیم رئال مادرید به گزارشگر یادآور می‌شد. او حتی در عین ناباوری خطای هند رافائل را پنالتی نمی‌دانست!

معلوم نیست نصیرزاده دیشب شوخی‌اش گرفته بود یا نظراتش را به صورت جدی‌ عنوان می‌کرد. ولی در هر دو حالت، موضع گیری چنین شخصیتی علیه یک تیم ورزشی چندان مطلوب نبود.

نصیرزاده دو سال پیش تصمیم اشتارک را درباره اخراج په‌په صحیح خواند. آنهم برای صحنه ای که دوربین ها نشان می‌دادند هیچ برخوردی میان په‌په و آلوس صورت نگرفت. ظاهرا علت دفاع وی از آن تصمیم، استناد بر یکی از قوانین اصلی فیفا مبنی بر بروز رفتار خشن از بازیکنان بود که بر آن اساس، باید بازیکن سفیدپوش اخراج می‌شد. حال نگارنده این نوشتار قصد دارد با نشان دادن کلیپی از حرکت دیشب نانی نظر دیشب نصیرزاده و نیز، کسانی که با ذهنیتی از الکلاسیکوی قبلی قصد دارند جریان داوری را به نفع رئال قلمداد کنند، به چالش بکشد.

وقتی از زاویه بالا که در پشت سر دوبازیکن قرار دارد صحنه اخراج را می‌بینیم، همگی فکر می‌کنیم نانی ضمن ندیدن بازیکن حریف، به قصد توپ کف پایش را از زمین جدا می‌کند. ولی واقعیت اینجاست که این بازیکن پس از آنکه به توپ نمی‌رسد با کف پایش عامدانه آربلوا را هل می‌دهد. این حرکت نانی مصداقی است از رفتار خشن که ممکن بود سلامتی جسمی آربلوا را به خطر بیاندازد. لطفا ثانیه‌های ششم تا دوزداهم این کلیپ را (ترجیحا به صورت کند) تماشا کنید. خواهید دید که نانی هنگامی که به هوا برمی‌خیزد، آربلوا را می بیند و پس از اینکه کف پایش به پهلوی بازیکن شماره 17 رئال می‌چسبد، خیلی سریع به او لگدی پرتاب می‌کند:

برای دیدن ویدئو، کلیک کنید

این حرکت، تصمیم داور را برای اخراج رونی توجیه می‌کند.

البته آقای نصیرزاده براساس صحنه های بازپخش شده از شبکه سوم سیما نظرشان را ابراز کردند. صحنه هایی که از دوربین بالایی پشت سربازیکنان پخش می‌شد. اما نظر ایشان راجع به درستی تصمیم داور مبنی بر پنالتی اعلام نکردن هند رافائل و همچنین، گفته هایشان درباره اینکه داور در فلان مسابقه و بهمان مسابقه به ضرر رئال پنالتی نگرفته، نشان می‌داد ایشان کمی مغرضانه نسبت به رئال مادرید رای می‌دهد. حال درخواست می‌شود تصاویر این ویدئو را به صورت آهسته تماشاکنید:

برای دیدن ویدئو، کلیک کنید

این ویدیو تصویری است بسیار واضح و گویا (آنهم از همه ی زوایا) از عامدانه بودن برخورد دست رافائل با توپ ؛ به نحوی که باعث تغییر مسیر توپ می‌شود و جلوی گلزنی هیگواین را می‌گیرد. اما آقای نصیرزاده این خطا را پنالتی نمی‌دانست. شاید به خاطر کری خواندن با جاودانی بود. اگر چنین گزاره ای صحیح باشد باید به حال فوتبالمان تاسف خورد؛ وقتی در چنین سطحی و با چنین حجم بیننده ای ، مجری صراحتا از علاقه اش به تیم رئال می‌گوید و کارشناس برای کم نیاوردن واقعیت را انکار می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 34
بازدید کل : 997
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1